Ohmygossip.fi / Ohmygossip Couture / OHMYGOSSIP Teen / Viihde & Julkkikset / Muoti & Kauneus / Rakkaus & Suhteet / Julkkisblogit / Haastattelut / Various NordenBladet.fi / Yhteisö, Politiikka & Liiketoiminta / Matkailu & Kulttuuri /Helena-Reet Ennetin blogi / Koti, Perhe & Lapset / Terveys & Hengellisyys /Uutiset

Tuija Järvinen: Kolmas kertani Marokossa

OHMYGOSSIP – Terveiseni Marokon matkalta, lämpimän auringon ja maailman kauneimman valon maasta! Sain jälleen kutsun Marokon matkalle Helena-Reetiltä. Kiitos! Tarkoitukseni oli tehdä matkablogia kuten viime vuonnakin ollessani vastaavalla reissulla.

Ensimmäisen kerran vierailin Marokossa yhdistetyllä kauneuskilpailuvoitto- ja mallimatkallani. Tuon matkan jälkeen ajattelin, että tuskin palaan enää…mutta kuinkas sitten kävikään? Koskaan ei pidä sanoa ei, ei koskaan.

Lähdin junalla kohti pääkaupunkia 31.10, sillä lentoni Oslon kautta Marokkoon lähti Vantaan lentokentältä 1.11. kello 7.40. Lähtöselvityksessä oli hyvä olla vielä pari tuntia ennen koneen varsinaista lähtöaikaa, joten olin varannut etukäteen hotellihuoneen Vantaan lentokentän terminaalin Glo-hotellista. Mukava hotelli ja miten lyhyt matka lähteä matkaan!

Lennot menivät hyvin ja olin Marokossa iltapäivällä paikallista aikaa, joten minulla oli aikaa asettua sviittiini taloksi, käydä suihkussa ja levätä. Yövyimme tällä kertaa 5 tähden Savoy le Grand Hotellissa Marrakeshissa.  Sviittiini kuului iso olo- ja makuuhuone omine parvekkeineen, kylpyhuone, jossa oli poreamme, suihkutila ja bidee. Lisäksi kaikkeen tähän komeuteen kuului loisteliaan iso vaatehuone.

Illalla kello 20.30 aloitimme illallisen meille varatussa pitkässä ja hienossa pöydässä. Meitä oli hiukan yli kymmenen bloggaajaa ja toimittajaa Suomesta. Illallinen sujui hyvin syönnin, toisiimme tutustumisen ja juttelun merkeissä. Illallisen jälkeen kukin asettui sitten omiin sviitteihinsä yöpuulle, sillä meitä odotti seuraavana aamuna aikainen herätys ja todella pitkä päivä Marrakeshiin tutustuttaessa.

Jatkoa seuraavassa blogissa.

Valokuvat: Tuija Järvinen
Henkilökuvani: Helena-Reet Ennet

Savoy le Grand Hotellin tervetulotoivotus.

Hotellimme edustalla.

Hotellimme ulkouima-allas.

Mikäpä täällä on lepäillessa uima-altaan vieressä ja auringolta suojassa.

Sviittini olohuone.

Makuuhuone.

Vaatehuone kassakaappeineen.

Porekylpyamme.

Illallismenu.

Illallisella.

Mainos:

High quality & nature friendly luxury cosmetics from Scandinavia - ElishevaShoshana.com

Copyright © NordenBladet 2008-2022 All Rights Reserved.
Skandinaavisia / Pohjoismaisia uutisia ja tietoa suomeksi.
Scandinavian / Nordic news and info in Finnish.